رجب زاده : رمز موفقیت تیم ذوب آهن ، رفاقت و همدلی بازیكنان است
نوشته شده توسط : amatrack

' مهدی رجب زاده ' بازیكن فصل گذشته تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز كه در این فصل به تیم ذوب آهن اصفهان ملحق شده است روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در اردوی تركیه ، گفت : با آنكه از چند تیم پیشنهاد داشتم ، با حضور ' رسول كربكندی ' در تیم ذوب آهن اصفهان ترجیح دادم كه در این فصل به تیم ذوب آهن بپیوندم .

وی گفت : كربكندی از جایگاه ویژه ای در تیم ذوب آهن اصفهان برخوردار است و من مطمئن هستم كه بازیكنان تیم ذوب آهن در فصل آتی لیگ از جان برای او و باشگاه ذوب آهن مایه خواهند گذاشت.

رجب زاده در باره مبلغ قراردادش با تیم ذوب آهن اصفهان اظهارداشت : من هیچ وقت در فوتبال در قید ، مادیات نبوده ام و با این تیم قرارداد سفید امضا كردم و معتقدم زمانی كه یك بازیكن با تیمی قرارداد منعقد می كند به معنی آن است كه شرایط آن تیم را پذیرفته است.

وی در باره مشكلات مالی كه باشگاه ذوب آهن اصفهان با آن روبه روست ، اظهارداشت : تمامی باشگاه های حاضر در لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران با مشكلات مالی روبه رو هستند ، ولی به نظر من این مشكلات بزودی رفع خواهد شد.

ملی پوش سابق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به تشكیل اردوی آمادگی این تیم در تركیه اشاره كرد و گفت : شرایط خوبی در اردوی تركیه حكمفرماست ، پس از پشت سرگذاشتن چند روز تمرین در اصفهان ، به تركیه آمدیم و هر چه به زمان آغاز مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران نزدیك تر می شویم بازیكنان به آمادگی مطلوب نزدیك می شوند.

در اردوی تركیه افزون بر انجام تمرینات بدنسازی و كار با توپ دو بازی دوستانه نیز انجام خواهیم داد كه در رسیدن بازیكنان به هماهنگی لازم نقش موثری دارد.

رجب زاده از تیم ذوب آهن اصفهان به عنوان تیمی بدون حاشیه نام برد و گفت : وجه تمایز تیم ذوب آهن اصفهان با دیگر تیم ها آن است كه این تیم دارای حاشیه نمی باشد و بازیكنان به جای تفكر فردی تفكر تیمی دارند.

خاورم **230





:: برچسب‌ها: هنر , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: